lördag, mars 07, 2009

Dålig ekvation

Jag har tappat bort min kamera....eller jag vet att den ligger här hemma någonstans men jag vet bara inte vart den är.. Därför kan jag inte lägga upp några kort från tältnatten än, men jag hoppas verkligen jag hittar kameran snart. Funderar på vad nästa påhopp ska bli, och då vill jag ju ha med mig kameran också så att jag kan dokumentera även den turen. Har ett litet problem med vad nästa tur ska bli...det är en vecka i Hemsedal och Fjällfestivalen som hägrar. Utemagasinet har äntligen kommit, så nu är det bara att boka festivalen. Ska gå över till grannhuset och disskutera ihop mig med min bröder som är mina tänkta följeslagare. Vi ska räkna ut vad allting kommer att gå på, med boende, hyrning av uttrustning, mat, bensin osv.. Och Hemsedal är det veckan innan festivalen... Frågan är bara om jag kan ta ut semester alla dom dagarna? Annars lär inte min redan futtiga ekonomi gå ihop vid den löningen. Så det är några frågetecken som ska redas ut sen i eftermiddag.

Och den dåliga ekvationen var något som inträffade mig igår....höga pumps och Volbeat konsert går inte hand i hand inte... Särskilt inte om man står i publikhavet och hoppar i takt med A Moment Forever... Det resulterade i att jag stukade foten ganska rejält. Jepp...inget att rekomendera det inte. Så nu får det bli en lugn hemmakväll, med bad i bastun i goda vänners lag.
Hoppas jag är bättre imorn så jag kommer mig ut på en springtur. :)

Capture I´instant!
/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar