söndag, mars 15, 2009

Shopping

Var i Karlstad i tisdags och var på jakt efter en skaljacka, skalbyxor och en skidhjälm. Det var inte det lättaste kan jag lova. Men det sistnämnda fick jag iaf med mig hem. Letade runt över hela stan men att hitta en hjälm som både satt skönt, såg bra ut och var värt pengarna var inte bara bara. Tillslut hitta jag en som satt skönt och såg bra ut....och den dagen jag stuper och slår i huvudet så är den definitivt värt pengarna. :)

Sen hitta jag allt jacka & byxor också men då började mina pengar sina...så får nog hålla mig tills nästa löning med att köpa det. Sen så passerar vi Lundhags butik i Järpen på vägen upp till Storulvån, som enligt nära & kära ska ha väldigt bra priser. Så om jag klarar av att ha lite is i magen så kanske jag borde vänta tills vi kommer dit och kika där. Ett par skalbyxor är det viktigaste....det vill jag ha innan jag kommer till Storulvån så jag inte behöver gå med rumpan bar. :S

För mina "vanliga" skidbyxor vill jag ju inte ha då...noeps. :p

De finns ytterliggare en sak jag behöver köpa....stighudar...inte någon som har ett par till salu? Finns att hyra i Storulvån, men vore kanske värt att kosta på sig ett par om man hittar till rätt pris. Allting är värt att köpa till rätt pris, jag är aldrig omöjlig. :)

(En liten parantes....har förstått att endel haft problem med att lämna kommentarer här. Jag klara av att lägga dom själv även när jag inte är inloggad så det är lite skumt. Men nu har jag iaf tagit bort ordkollen så det kanske funkar bättre då?)

Längtar till fjälls!

/Em

1 kommentar:

  1. Förhoppningsvis ska denna kommentar komma fram :) Det är kul att se att du har mycket på gång. Inspirerande!

    SvaraRadera