tisdag, mars 24, 2009

Återhämtad


Så var det en ny vecka igen då. Helgen spenderade jag gungande på en färja på Östersjöns heta vatten. Hade fruktansvärt roligt, men lite för mycket utav det goda satte sina spår och jag har först idag vaknat till liv igen och iaf lyckats ge mig ut på en riktig promenad. Imorn blir det en morgon joggingtur och efter jobbet en timmes simmning innan jag och Erica styr kosan mot Karlstad för att hejja fram Färjestad till FINAL! :)


Längtar så tills det är dax att fara mot högre höjder - till fjällen. Få leta vägar i härlig pudersnö å susa ner för vidderna. Få spänna på stighudarna och traska upp på Getryggen och njuta utav utsikten. Jag vill att det ska vara dax att packa bilen och åka iväg nu. Hoppas det går fort till vecka 16. :)


Räknar dagar!

/Em

2 kommentarer:

  1. Haha, det var länge sedan jag hade en sådan ordentlig fest. Det vore faktiskt lite kul att verkligen släppa loss för en kväll. Men det är ju dagen efter som gör att man inte tar steget ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja man behöver släppa loss lite ibland oxå. Men dagen efter kunde man ju såklart gärna hoppa över. :)

    SvaraRadera