fredag, maj 01, 2009

Planer

"Ända" sen jag kom hem ifrån fjällfesten så har jag känt mig rastlös. Efter att ha spenderat två veckor i fjällvärlden för att sedan återvända till den lunkande vardagen med jobb jobb jobb så kommer rastlösheten krypande väldigt snabbt.. Eller ja, i mitt fall kom den springandes i full fart. Så jag började fundera på vad jag skulle kunna sysselsätta mig med under sommaren nu när all snö smälter bort. Detta resulterade i att jag tillsammans med en tjejkompis bestämde mig för att göra tjejklassikern. Och vi bokade in oss på första loppet som blir Lidingö tjejlopp den 27 september. Sen väntar tjejvasan, vätternrundan & vansbrosimmet.
Rastlösheten var tillfredställd ända tills nästa dag då jag insåg att det är långt till september. Jag måste ju göra något nu i sommar också... Keb väntar ju vecka 28...men det är ju bara en veckas tur.. Så vecka 32 är det nu bestämt att jag ska paddla Dalslands Kanal ifrån Töcksfors - Köpmannebro. Det blir jag & Marie-Helen tillsammans i en tvåmans kajak i 4 dagar. Fick förslaget att vi även skulle cykla hem igen ifrån Köpmannebro. Och det vore ju såklart en bra idé bara tiden räcker till.

Så nu har jag iaf lite mer planerat och rastlösheten börjar stilla sig lite. :)

/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar