söndag, juni 28, 2009

Nya kängor


Igår var jag en tur till Karlstad och det blev som vanligt dyrt när jag hamnade inne på Naturkompaniet. Jag fick med mig ett par efterlängtade nya vandrings kängor. Valet föll på ett par som jag fått tips om som var från Hanwags. (Alaska GTX). Supersköna på foten! Mjuka innuti och riktigt stabila. Är ni ute efter ett par nya kängor kan jag verkligen tipsa om den. Har dock inte testat den på någon tur än, men det ska jag göra och återkomma och berätta hur den kändes då. :) Det var iaf verkligen dax för ett par nya dojjor då mina har vart i bruk i säkert över 5-6 år. Och vattentåligheten den hade en gång i tiden är inte alls vad den borde vara...så det var väl investerade pengar.
Köpte även riktiga sockar som jag har dåligt med. 3 par Bola "underställs-strumpor". Och ett par tjockare att ha över... Dumt att kosta på sig riktiga kängor och sen inte ha några riktiga sockar.. Så det var en stor kasse som följde med mig ut genom dörren. :)

/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar